Jak vybrat marketingový výzkum – Jan Tuček

Jak ovládnout marketingový výzkum

Chci lekci zdarma >>>

(Pro získání lekcí ZDARMA stačí pouze provést BEZPLATNOU registraci a VYPLNIT e-mail a heslo, ihned Vám budou videa ZPŘÍSTUPNĚNA)

 

Téma: Naučíme se porozumět marketingovým výzkumům a správně vyhodnocovat jeho výsledky.
Určeno: Pro ty, kteří chtějí mít kvalitní marketingový výzkum.
Délka: 8 lekcí, jedna lekce zhruba 10 minut.
Lektor: Jan Tuček

Jak vybrat marketingový výzkum – popis kurzu:

Kurzem Jak vybrat marketingový výzkum nás provede Jan Tuček. Naučíme se rozpoznat dobré výzkumy od špatných a projdeme si různé metody výzkumu. Vysvětlíme si postup ke správnému zadaní výzkumu a pronikneme společně do tajů online výzkumu, který není tak jednoduchý jak se zdá.

 

V kurzu se dozvíte:

  • Postup na rozpoznání dobrého výzkumu od špatného
  • Postup ověření kvality informací
  • Jaké jsou metody výzkumu
  • Význam slova reprezentativita
  • Jak na online výzkum
  • Postup čtení výsledků výzkumu
  • Postup zhodnocení účinnosti reklamy
  • Postup využití informací
  • Jak se nenechat využívat

V kurzu se naučíme porozumět složitosti výzkumu trhu, aby jsme v něm měli co nejméně chyb. Budeme mít k dispozici mnoho praktických ukázek z praxe od agentury STEM/MARK. Vysvětlíme si význam slova reprezentativita i jak číst výsledky našeho výzkumu.

Chci lekci zdarma >>>

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *